Sale relay In Islamshahr

relay-1
relay-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



رله های الکترونیکی نمونه مدرن کنتاکتورها هستند. خرید رله‌های الکترونیکی نیز به همان دلایل خرید رله انجام می شود. زیرا این نوع رله ها نیز همان موارد مصرف رله‌های الکترومکانیکی را دارند. فروش رله الکترونیکی در انواع اس اس آر تک فاز، اس اس آر دو فاز، اس اس آر سه فاز با جریان های مختلف انجام می شود.

رله نوعی کلید الکترونیکی است. که می توانیم با است.فاده از ولتاژ، پایه های آن را تحریک کنیم تا  مسیر برق را قطع یا وصل کند. علاوه بر این می توانیم از رله به عنوان تقویت کننده نیز است.فاده کنیم؛ زیرا این قطعه توانایی عبور جریانی قوی تر از جریان ورودی را دارد. در صورتی که رله را از طریق ایجاد تغییر در درجه حرارت، ولتاژ، جریان و &#; تحریک کنیم، می تواند باعث روشن یا خاموش شدن تجهیزات و دستگاه ها شود.

عموما خرید رله مغناطیسی برای است.فاده از کاربردهای خاص آن است. که از مدار در مقابل اتصال کوتاه محافظت می کند. همان طور که می دانید فیوز نیز به همین منظور به کار می رود اما تفاوت این دو قطعه این است. که فیوز در این مواقع می سوزد ولی رله مدار جریان را قطع می ‌کند. بعد از اینکه مشکل موجود بر طرف شود، می توانیم قطع کننده مدار را به حالت اول در آوردیم و دوباره از آن است.فاده کنیم. در هنگام خرید رله مغناطیسی باید به کیفیت قطعه نیز توجه داشته باشیم.



( Sale ) `s other