Sale septic tank In Abas abad Industrial City

septic tank-1
septic tank-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



بنابراین این موارد نباید به این روش دفع شوند همین مسئله در مورد اتصال خروجی توالت به فاضلاب نیز صدق می کند. است.فاده از توالت و سرویس بهداشتی برای دفع زباله های مواد غذایی می تواند باعث اضافه بار سریع سیستم با مواد جامد شود و به خرابی هر چه سریعتر کمک کند. برخی از مواد شیمیایی ممکن است. به اجزای مخزن آسیب وارد کرده یا ممکن است. باکتری های مورد نیاز مخزن که برای عملکرد صحیح سیستم لازم هستند را از بین ببرد.

شرکت کیش سپتیک با هدف ارتقای کیفیت اقدام به تولید با کیفیت ترین محصولات خود نظیر : لوله تک جداره ، دو جداره از نوع کاروگیت و اسپیرال کاروگیت ، مخزن آب ، مخزن اسید ، سپتیک تانک ، چربی گیر ، پکیج تصفیه خانه و منهول از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن کرده است.

پوشاندن منطقه زهکشی با مواد غیرقابل نفوذ ، مانند پارکینگ یا پیاده رو (با آسفالت یا سنگ فرش) به طور جدی بر کارایی سپتیکهای بتنی تأثیر خواهد گذاشت. این امر احتمالاً به مخزن و سیستم جذب و دفع و اتصالات آن آسیب می رساند. ورود بیش از اندازه آب به سیستم ممکن است. باعث اضافه بار و سرریز شود و باعث شکستن سیستم بتنی شود که این امر در نوع پلی اتیلنی هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد.



( Sale ) `s other