implementation consultation septic tank In Abas abad Industrial City

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



برخی از ترکیبات فاضلاب ، مخصوصاً سولفاتها ، تحت شرایط بی هوازی مخازن ، به یک گاز زننده و سمی یعنی سولفید هیدروژن تجزیه می شوند. متان نیز ممکن است. آزاد شود. نیترات و ترکیبات ازت آلی را می توان به آمونیاک تبدیل کرد. بدلیل شرایط بی هوازی فرآیندهای تخمیر صورت می گیرد که ممکن است. دی اکسید کربن و یا متان تولید کند.

این دستگاه‌ها را می توان با سایر واحدهای تصفیه خانه فاضلاب در محل مانند بایوفیلترها یا سیستم های هوازی شامل هوادهی اجباری مصنوعی کوپل کرد.سرعت و میزان تجمع لجن که به آن لجن فاضلاب یا لجن مدفوع نیز گفته می شود سریعتر از میزان تجزیه است.. بنابراین ، لجن مدفوع انباشته شده باید بطور دوره ای از بین برود که این کار معمولاً با پمپ و تانکر لجن کش یا تخلیه چاه ، مکنده یا ساکشن انجام می شود.یک مخزن گندانبار از یک یا چند مخزن بتنی یا پلی اتیلن بین تا ۵ لیتر ( تا گالن) تشکیل شده است. .

شرکت لوله های آبرسانی قزوین نیز حامی حفاظت از محیط زیست بوده و برای کمک به سبز ماندن کره زمین برای آیندگان همواره می کوشد با نصب و تعبیه سیستم تصفیه فاضلاب از ورود پساب های خانگی ، صنعتی ، رستوران و غیره به آب های سطحی جلوگیری می شود. شرکت هلدینگ آبرسانی آماده خدمت رسانی به ارگان های دولتی ، هتل داران گرامی ، دارندگان مراکز تفریحی بزرگ ، رستوران های زنجیره ای و آشپزخانه های تهیه غذا می باشد.



( implementation consultation ) `s other