implementation consultation septic tank In Ayene varzan Industrial City

septic tank-1
septic tank-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



پسماندهایی که توسط تصفیه بی هوازی تجزیه نمی شوند باید در نهایت به گونه ای از مخزن خارج شوند. لجن خارج نشده به همراه آب مستقیماً وارد زمین زهکشی شده می شوند که این امر باعث ایجاد بوی نامطبوع خواهد بود. این نه تنها برای محیط زیست مضر است. بلکه سرریز شدن لجن به درون زمین زهکشی باعث مسدود شدن لوله ها و یا تخلخل و پوکی خاک را کاهش می دهد. هزینه تعمیرات و جمع آوری در این موارد که لجن وارد لوله های زهکشی می شود زیاد خواهد بود. زمانی که این مخزن خالی می شود ، لجن جمع شده با پمپ از مخزن خارج می شود.

مخزن ایمهوف یک سیستم دو مرحله ای است. که لجن در یک مخزن جداگانه تجزیه و تصفیه میشود. این امر از قاطی شدن لجن تجزیه شده با فاضلاب ورودی جلوگیری میکند. همچنین برخی از انواع آنها ، یک مرحله دومی هم دارند. جایی که پساب از مرحله بی هوازی اول قبل از تخلیه در منطقه زهکشی هواده می شود.

هر چند وقت یکبار این دستگاه باید تخلیه شود که این امر به حجم مخزن ، میزان مواد جامد غیر قابل تجزیه ورودی و دمای محیط بستگی دارد. برخی از مسئولین وزارت بهداشت تخلیه مخازن در فواصل کوتاه را ضروری دانسته و دیگر مسئولین نیز معتقدند که این موضوع باید به تصمیم بازرس ویژه وزارت بهداشت سپرده شود. بسته به تعداد نفرات موجود در ساختمانی که مجهز به این سیستم است. در بعضی از سیستم ها نیاز به تخلیه هر چند سال یا زودتر دارند. در حالیکه در برخی دیگر ممکن است. نیاز به تخلیه بین تا سال باشد. یک سیستم قدیمی تر با مخزن کوچکتر که توسط خانواده نسبتا بزرگ مورد است.فاده قرار میگیرد نیاز به تخلیه خیلی بیشتر و سریعتر از سیستم جدیدی است. که فقط توسط چند نفر است.فاده میشود. پس از هر بار تخلیه مخازن و هنگام پر شدن تدریجی مخزن ، مجدداً به سرعت تجزیه بی هوازی از سر گرفته می شود.



( implementation consultation ) `s other