Sale septic tank In Baharestan

septic tank-1
septic tank-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



به علت وجود آبهای زیرمینی در مازندران ، وجود سیستم تصفیه فاضلاب یکی از واجبات بسیار مهم می باشد. به علت نزدیکی محل تولید شرکت به است.ان مازندران ، پروژه های فراوانی از ارگان های مختلف این شهر به شرکت واگذار می گردد. به محض سرچ &#;سپتیک تانک پلی اتیلن مازندران&#; وب سایت شرکت ظاهر شده و شما میتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. آب و هوای فوق العاده مازندران و ساحلی بودن این شهر باع شده تا محل تفریح بسیاری از هموطنان ما باشد.

مخزن ایمهوف یک سیستم دو مرحله ای است. که لجن در یک مخزن جداگانه تجزیه و تصفیه میشود. این امر از قاطی شدن لجن تجزیه شده با فاضلاب ورودی جلوگیری میکند. همچنین برخی از انواع آنها ، یک مرحله دومی هم دارند. جایی که پساب از مرحله بی هوازی اول قبل از تخلیه در منطقه زهکشی هواده می شود.

زمانی که یک مخزن به درستی تولید شده و در طول مدت زمان است.فاده خوب نگهداری شده و دفن شده باشد ، هیچ گونه مشکلات زیست محیطی را نسبت به تصفیه خانه فاضلاب متمرکز شهری ایجاد نمی کند. از آنجا که سیستم های SEPTIC نیاز به مزارع زهکشی بزرگی دارند ، برای مناطقی که زمین پر پیچ و خم دارد مناسب نیستند.



( Sale ) `s other