Sale septic tank In Bijin Rey Industrial City

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



این دستگاه‌ها را می توان با سایر واحدهای تصفیه خانه فاضلاب در محل مانند بایوفیلترها یا سیستم های هوازی شامل هوادهی اجباری مصنوعی کوپل کرد.سرعت و میزان تجمع لجن که به آن لجن فاضلاب یا لجن مدفوع نیز گفته می شود سریعتر از میزان تجزیه است.. بنابراین ، لجن مدفوع انباشته شده باید بطور دوره ای از بین برود که این کار معمولاً با پمپ و تانکر لجن کش یا تخلیه چاه ، مکنده یا ساکشن انجام می شود.یک مخزن گندانبار از یک یا چند مخزن بتنی یا پلی اتیلن بین تا ۵ لیتر ( تا گالن) تشکیل شده است. .

مخزن ایمهوف یک سیستم دو مرحله ای است. که لجن در یک مخزن جداگانه تجزیه و تصفیه میشود. این امر از قاطی شدن لجن تجزیه شده با فاضلاب ورودی جلوگیری میکند. همچنین برخی از انواع آنها ، یک مرحله دومی هم دارند. جایی که پساب از مرحله بی هوازی اول قبل از تخلیه در منطقه زهکشی هواده می شود.

pH فاضلاب درون مخزن تا حدودی اسیدی و pH بتن به کار رفته کاملاً قلیایی است. ، تضاد این دو در مقدار نفوذپذیری بتن نقش بسزایی دارد. قیمت مخزن Septic بتنی پیش ساخته به عوامل متعددی بستگی دارند و نیاز به عملیات ساختمانی سخت و طاقت فرسا دارد. ابعاد آن هم به عوامل مختلفی از جمله دبی فاضلاب و حجم فاضلاب در شبانه روز و محل نصب آن و خاک آن محل بستگی دارد. مراحل ساخت نوع بتنی دشوار و زمان بر است. ولی پوشش ضد اسید آنها ، این مخازن را نسبت به نوع آجری مورد توجه قرار میدهد.



( Sale ) `s other