implementation consultation septic tank In Bijin Rey Industrial City

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



مثال : می خواهیم ظرفیت سپتیک تانک مورد نیاز برای فاضلاب بهداشتی یک کارخانه تولیدی را محاسبه نماییم. این کارخانه در دو شیفت فعال می باشد که در شیفت اول مجموعا نفر کارگر و پرسنل اداری و در شیفت دوم نفر کارگر مشغول کار هستند.

امروزه طراحی این مخازن معمولاً شامل دو محفظه یا تانک است.. هر کدام مجهز به دریچه دسترسی که اصلاحا دریچه منهول یا دریچه بازدید یا دریچه آدم رو نام دارد پوششی هم برای دریچه که درب دریچه منهول یا درب دریچه ویزیت هستند. این دو محفظه با یک دیواره تقسیم کننده (دیوایدر) به صورتی که از کف مخزن تا چند سانتیمتر مانده به تاج مخزن قرار می گیرد از یکدیگر جدا می شوند. ناگفته نماند که طراحی سپتیک پلی اتیلن باتوجه به نقشه کارفرما و پس از بررسی دقیق و تست تنش در نرم افزار المان محدود آباکوس و تایید واحد فنی انجام می شود.

سپتیک تانک یک محفظه زیر زمینی است. که از بتن ، فایبرگلاس یا پلی‌ اتیلن ساخته میشود که از طریق آن فاضلاب خانگی برای تصفیه اولیه به داخل این مخازن سرازیر میشود. فرآیندهای بی هوازی باعث کاهش مواد جامد و آلی میشود اما راندمان عمل تصفیه و گند زدایی در حد متوسط ​​است. این سیستم از جنس پلی اتیلن نوعی از تاسیسات ساده فاضلاب در محل هستند. از آنها می توان در مناطقی که به سیستم فاضلاب متصل نیستند است.فاده کرد.



( implementation consultation ) `s other