implementation consultation septic tank In Charmshahr Industrial City

septic tank-1
septic tank-2
Advertising
+982122198580 +982188042002
+989028222425

visit webSite


Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



برخی از ترکیبات فاضلاب ، مخصوصاً سولفاتها ، تحت شرایط بی هوازی مخازن ، به یک گاز زننده و سمی یعنی سولفید هیدروژن تجزیه می شوند. متان نیز ممکن است. آزاد شود. نیترات و ترکیبات ازت آلی را می توان به آمونیاک تبدیل کرد. بدلیل شرایط بی هوازی فرآیندهای تخمیر صورت می گیرد که ممکن است. دی اکسید کربن و یا متان تولید کند.

شرکت لوله های آبرسانی قزوین نیز حامی حفاظت از محیط زیست بوده و برای کمک به سبز ماندن کره زمین برای آیندگان همواره می کوشد با نصب و تعبیه سیستم تصفیه فاضلاب از ورود پساب های خانگی ، صنعتی ، رستوران و غیره به آب های سطحی جلوگیری می شود. شرکت هلدینگ آبرسانی آماده خدمت رسانی به ارگان های دولتی ، هتل داران گرامی ، دارندگان مراکز تفریحی بزرگ ، رستوران های زنجیره ای و آشپزخانه های تهیه غذا می باشد.

شرکت kish septic با همکاری شرکت صنایع لوله های آبرسانی قزوین بزرگترین تولید کننده محصولات پلی اتیلن در ایران اقدام به تولیداتی با قیمتی است.ثنایی کرده است.. تولید محصولات با پروفیل های ساختمند و دوجداره تخصص ماست. این محصولات با کیفیت و دارای ضمانت و خدمات پس از فروش و قیمتی بدون واسطه می باشد. جهت سفارش این محصول و اطلاع از قیمت آن خواهشمندیم ابتدا از محل کارخانه ، آزمایشگاه ، پروسه تولید و غیره بازدید فرمایید. گند انبار دوجداره پلی اتیلن از ساده ترین و ارزان ترین نوع تصفیه فاضلاب میباشد که بصورت همزمان از دو روش



( implementation consultation ) `s other