Sale septic tank In East of Tehran

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



دفع بیش از حد روغن های پخت و پز و چربی می تواند باعث مسدود شدن لوله های زهکش ورودی شود. کاهش و از بین بردن روغن‌ها و چربی‌ها اغلب دشوار است. و در تخلیه دوره ای مخزن می تواند باعث بوی شدید و مشکلات خاص شود. شستشو و انداختن مواد زائد غیر قابل تجزیه زیستی در توالت مانند ته سیگار ، گرد و خاک ، محصولات بهداشتی و غیره می توانند باعث انسداد تاسیسات یک مخزن septic و پر شدن سریع آن شوند.

زمانی که یک مخزن به درستی تولید شده و در طول مدت زمان است.فاده خوب نگهداری شده و دفن شده باشد ، هیچ گونه مشکلات زیست محیطی را نسبت به تصفیه خانه فاضلاب متمرکز شهری ایجاد نمی کند. از آنجا که سیستم های SEPTIC نیاز به مزارع زهکشی بزرگی دارند ، برای مناطقی که زمین پر پیچ و خم دارد مناسب نیستند.

شرکت تصفیه سازان آب نیک پویان البرز (سهامی خاص) با سالها تجربه کاری و با بکارگیری بهترین روشها و تکنولوژیهای روز دنیا در طراحی، ساخت و اجرا در کلیه زمینه های تصفیه آب و فاضلاب و صنایع وابسته به آن فعالیت میکند.با بکار گیری از کارشناسان مجرب و دانش فنی و تخصصی آنها در طراحی و اجرای پروژه ها ، توانسته است. کلیه پروژه های انجام شده را مطابق با آخرین است.اندارد های روز دنیا و کسب است.اندارد محیط زیست به سرانجام برساند.



( Sale ) `s other