implementation consultation septic tank In East of Tehran

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سپتیک تانک یک محفظه زیر زمینی است. که از بتن ، فایبرگلاس یا پلی‌ اتیلن ساخته میشود که از طریق آن فاضلاب خانگی برای تصفیه اولیه به داخل این مخازن سرازیر میشود. فرآیندهای بی هوازی باعث کاهش مواد جامد و آلی میشود اما راندمان عمل تصفیه و گند زدایی در حد متوسط ​​است. این سیستم از جنس پلی اتیلن نوعی از تاسیسات ساده فاضلاب در محل هستند. از آنها می توان در مناطقی که به سیستم فاضلاب متصل نیستند است.فاده کرد.

pH فاضلاب درون مخزن تا حدودی اسیدی و pH بتن به کار رفته کاملاً قلیایی است. ، تضاد این دو در مقدار نفوذپذیری بتن نقش بسزایی دارد. قیمت مخزن Septic بتنی پیش ساخته به عوامل متعددی بستگی دارند و نیاز به عملیات ساختمانی سخت و طاقت فرسا دارد. ابعاد آن هم به عوامل مختلفی از جمله دبی فاضلاب و حجم فاضلاب در شبانه روز و محل نصب آن و خاک آن محل بستگی دارد. مراحل ساخت نوع بتنی دشوار و زمان بر است. ولی پوشش ضد اسید آنها ، این مخازن را نسبت به نوع آجری مورد توجه قرار میدهد.

شهر مشهد یکی از جاذبه های توریستی کشور عزیمان ایران جهت زیارت و سیاحت می باشد که سالانه شاهد ورود میلیون ها مسافر میباشد. تعداد هتل‌ها و مسافرخانه‌ های شهر مشهد بسیار زیاد است. از این رو در صورت عدم است.فاده از مخازن تصفیه‌خانه و چربی‌ گیر سیستم فاضلاب شهر دچار مشکل فراوانی خواهد شد. از ورود چربی حاصل از شستشوی ظروف و روغن غذاها به فاضلاب میبایست جلوگیری شود. در شهر مشهد تولیدکننده گند انبار و چربی گیر های پلی اتیلن وجود ندارد. شرکت



( implementation consultation ) `s other