Sale septic tank In Firozkooh Industrial City

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



pH فاضلاب درون مخزن تا حدودی اسیدی و pH بتن به کار رفته کاملاً قلیایی است. ، تضاد این دو در مقدار نفوذپذیری بتن نقش بسزایی دارد. قیمت مخزن Septic بتنی پیش ساخته به عوامل متعددی بستگی دارند و نیاز به عملیات ساختمانی سخت و طاقت فرسا دارد. ابعاد آن هم به عوامل مختلفی از جمله دبی فاضلاب و حجم فاضلاب در شبانه روز و محل نصب آن و خاک آن محل بستگی دارد. مراحل ساخت نوع بتنی دشوار و زمان بر است. ولی پوشش ضد اسید آنها ، این مخازن را نسبت به نوع آجری مورد توجه قرار میدهد.

شرکت kish septic با همکاری شرکت صنایع لوله های آبرسانی قزوین بزرگترین تولید کننده محصولات پلی اتیلن در ایران اقدام به تولیداتی با قیمتی است.ثنایی کرده است.. تولید محصولات با پروفیل های ساختمند و دوجداره تخصص ماست. این محصولات با کیفیت و دارای ضمانت و خدمات پس از فروش و قیمتی بدون واسطه می باشد. جهت سفارش این محصول و اطلاع از قیمت آن خواهشمندیم ابتدا از محل کارخانه ، آزمایشگاه ، پروسه تولید و غیره بازدید فرمایید. گند انبار دوجداره پلی اتیلن از ساده ترین و ارزان ترین نوع تصفیه فاضلاب میباشد که بصورت همزمان از دو روش

مثال : می خواهیم ظرفیت سپتیک تانک مورد نیاز برای فاضلاب بهداشتی یک کارخانه تولیدی را محاسبه نماییم. این کارخانه در دو شیفت فعال می باشد که در شیفت اول مجموعا نفر کارگر و پرسنل اداری و در شیفت دوم نفر کارگر مشغول کار هستند.



( Sale ) `s other