Sale septic tank In Islamshahr

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



Evaporative systems have unique discharge fields. After the wastewater enters the drainage section, the wastewater is evaporated using air, and unlike other system designs, the wastewater can never enter the soil. Evaporation and transpiration systems are useful only in certain environmental conditions. The climate in the areas where this system is used must be dry and have enough heat and sunlight. These systems can also work well in shallow soil.

برای اطمینان از تخلخل یا پوکی کافی خاک برای به کار بردن به عنوان محیط زهکشی قبل از نصب ، آزمایش نفوذ آب لازم است..ناخالصی های باقی مانده در خاک به دام افتاده و از بین می روند و آب اضافی هم از طریق نفوذ به داخل خاک ، تبخیر ، با سیستم جذب ریشه گیاهان و تعرق نهایی یا ورود به آب های زیرزمینی یا سطحی از بین می رود. شبکه لوله کشی که اغلب در یک گودال یا حفره پر از سنگ قرار دارد ، پساب فاضلاب را در سراسر زمین با چندین سوراخ زهکشی توزیع می کند.اندازه زمین زهکشی شده متناسب با حجم فاضلاب و تخلخل و پوکی میدان زهکشی می باشد. کل سیستم می تواند به تنهایی با نیروی جاذبه با لیفت پمپ فعالیت کند. برخی از انواع این مخازن شامل سیفون ها یا دستگاه های دیگر جهت افزایش حجم و سرعت جریان خروجی به قسمت زهکشی هستند.

مخزن ایمهوف یک سیستم دو مرحله ای است. که لجن در یک مخزن جداگانه تجزیه و تصفیه میشود. این امر از قاطی شدن لجن تجزیه شده با فاضلاب ورودی جلوگیری میکند. همچنین برخی از انواع آنها ، یک مرحله دومی هم دارند. جایی که پساب از مرحله بی هوازی اول قبل از تخلیه در منطقه زهکشی هواده می شود.



( Sale ) `s other