implementation consultation septic tank In Islamshahr

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در بین انواع این محصولات نوع پلی اتیلن از مهمترین ماده در سیستمهای فاضلاب به این روش است. .مقاومت بالا در برابر خوردگی، آب بندی کامل، سرعت بالای ساخت و نصب مهمترین ویژگی آنها می باشد. مواد اولیه گرید ۸ یا بوده که دانسیته گرید آن ۵/ گرم بر سانتیمتر مکعب است.. از مخزن پلی اتیلن دوجداره به صورت دفنی یا غیردفنی تشکیل شده است.. دارای پروفیل یکپارچه از نوع اسپیرال جهت تقویت سازه هاست. دارای عدسی با تیکنس تا ۵ mm, ضخامت عدسی ها تا cm دارای ورودی و خروجی ها رینگ و فلنچ می‌باشد.

یک سمت آن به لوله فاضلاب ورودی و سمت دیگر به چاه جذبی و یا مستقیما به محیطی که با لوله های زهکشی لوله کشی شده مثل مکانهایی که نیاز به آبیاری دارند (فضای سبز و غیره ) متصل شده است..معمولاً این اتصالات لوله با یک لوله T مانند ساخته می شوند که اجازه می دهد تا مایعات بدون ایجاد مزاحمت وارد و خارج شود. در شکل زیر می توانید septic ، لوله های T  مانند داخل هر دو مخزن ( که در ورودی تانک اول و خروجی تانک دوم نصب شده ) ، منهول و سیستم زهکشی را مشاهده فرمایید.

شهر مشهد یکی از جاذبه های توریستی کشور عزیمان ایران جهت زیارت و سیاحت می باشد که سالانه شاهد ورود میلیون ها مسافر میباشد. تعداد هتل‌ها و مسافرخانه‌ های شهر مشهد بسیار زیاد است. از این رو در صورت عدم است.فاده از مخازن تصفیه‌خانه و چربی‌ گیر سیستم فاضلاب شهر دچار مشکل فراوانی خواهد شد. از ورود چربی حاصل از شستشوی ظروف و روغن غذاها به فاضلاب میبایست جلوگیری شود. در شهر مشهد تولیدکننده گند انبار و چربی گیر های پلی اتیلن وجود ندارد. شرکت



( implementation consultation ) `s other