implementation consultation septic tank In Kharazmi Industrial City

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در بین انواع این محصولات نوع بتنی از جنس بتن با عیار - کیلوگرم بر مترمکعب ساخته میشود. عیار کمتر بتن باعث افزایش نفوذ پذیری و خوردگی میشود . است.فاده از عیار بالاتر از این محدوده هم در هنگام سردشدن بتن ترک هایی در آن ایجاد می کند. مهمترین عیب در نقشه اجرای سپتیک بتنی نفوذپذیری و نشت فاضلاب از بدنه و درزها است. . در نوع بتنی پیش ساخته نفوذ فاضلاب به درون دیواره خوردگی و تخریب بتن را شدیدتر کرده است.. در طراحی نوع بتنی باید آلودگی خاک و محیط زیست مدنظر قرار گیرد و در دراز مدت باعث از بین رفتن میشود.

شرکت کیش سپتیک با هدف ارتقای کیفیت اقدام به تولید با کیفیت ترین محصولات خود نظیر : لوله تک جداره ، دو جداره از نوع کاروگیت و اسپیرال کاروگیت ، مخزن آب ، مخزن اسید ، سپتیک تانک ، چربی گیر ، پکیج تصفیه خانه و منهول از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن کرده است.

در مناطقی با تراکم بالای جمعیت ، آلودگی آبهای زیرزمینی فراتر از حد قابل قبول ممکن است. رخ دهد در بعضی از شهرهای کوچک هزینه ساخت سیستم های تصفیه فاضلاب متمرکز شهری ، بسیار گران قیمت و پر هزینه خواهد بود. از این رو همه مناطق مسکونی و تفریحی و گردشگری میبایست به دلیل هزینه بالای سیستم های جمع آوری گسترده فاضلاب ، از این سیستم تصفیه فاضلاب است.فاده کنند. اطمینان از عملکرد صحیح مخازن SEPTIC موجود می تواند راه حل مفیدی باشد



( implementation consultation ) `s other