Sale septic tank In Khoramdasht Industrial City

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



امروزه طراحی این مخازن معمولاً شامل دو محفظه یا تانک است.. هر کدام مجهز به دریچه دسترسی که اصلاحا دریچه منهول یا دریچه بازدید یا دریچه آدم رو نام دارد پوششی هم برای دریچه که درب دریچه منهول یا درب دریچه ویزیت هستند. این دو محفظه با یک دیواره تقسیم کننده (دیوایدر) به صورتی که از کف مخزن تا چند سانتیمتر مانده به تاج مخزن قرار می گیرد از یکدیگر جدا می شوند. ناگفته نماند که طراحی سپتیک پلی اتیلن باتوجه به نقشه کارفرما و پس از بررسی دقیق و تست تنش در نرم افزار المان محدود آباکوس و تایید واحد فنی انجام می شود.

Evaporative systems have unique discharge fields. After the wastewater enters the drainage section, the wastewater is evaporated using air, and unlike other system designs, the wastewater can never enter the soil. Evaporation and transpiration systems are useful only in certain environmental conditions. The climate in the areas where this system is used must be dry and have enough heat and sunlight. These systems can also work well in shallow soil.

در بین انواع این محصولات نوع بتنی از جنس بتن با عیار - کیلوگرم بر مترمکعب ساخته میشود. عیار کمتر بتن باعث افزایش نفوذ پذیری و خوردگی میشود . است.فاده از عیار بالاتر از این محدوده هم در هنگام سردشدن بتن ترک هایی در آن ایجاد می کند. مهمترین عیب در نقشه اجرای سپتیک بتنی نفوذپذیری و نشت فاضلاب از بدنه و درزها است. . در نوع بتنی پیش ساخته نفوذ فاضلاب به درون دیواره خوردگی و تخریب بتن را شدیدتر کرده است.. در طراحی نوع بتنی باید آلودگی خاک و محیط زیست مدنظر قرار گیرد و در دراز مدت باعث از بین رفتن میشود.



( Sale ) `s other