implementation consultation septic tank In Khoramdasht Industrial City

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در مناطقی با تراکم بالای جمعیت ، آلودگی آبهای زیرزمینی فراتر از حد قابل قبول ممکن است. رخ دهد در بعضی از شهرهای کوچک هزینه ساخت سیستم های تصفیه فاضلاب متمرکز شهری ، بسیار گران قیمت و پر هزینه خواهد بود. از این رو همه مناطق مسکونی و تفریحی و گردشگری میبایست به دلیل هزینه بالای سیستم های جمع آوری گسترده فاضلاب ، از این سیستم تصفیه فاضلاب است.فاده کنند. اطمینان از عملکرد صحیح مخازن SEPTIC موجود می تواند راه حل مفیدی باشد

پسماندهایی که توسط تصفیه بی هوازی تجزیه نمی شوند باید در نهایت به گونه ای از مخزن خارج شوند. لجن خارج نشده به همراه آب مستقیماً وارد زمین زهکشی شده می شوند که این امر باعث ایجاد بوی نامطبوع خواهد بود. این نه تنها برای محیط زیست مضر است. بلکه سرریز شدن لجن به درون زمین زهکشی باعث مسدود شدن لوله ها و یا تخلخل و پوکی خاک را کاهش می دهد. هزینه تعمیرات و جمع آوری در این موارد که لجن وارد لوله های زهکشی می شود زیاد خواهد بود. زمانی که این مخزن خالی می شود ، لجن جمع شده با پمپ از مخزن خارج می شود.

سپتیک تانک یک محفظه زیر زمینی است. که از بتن ، فایبرگلاس یا پلی‌ اتیلن ساخته میشود که از طریق آن فاضلاب خانگی برای تصفیه اولیه به داخل این مخازن سرازیر میشود. فرآیندهای بی هوازی باعث کاهش مواد جامد و آلی میشود اما راندمان عمل تصفیه و گند زدایی در حد متوسط ​​است. این سیستم از جنس پلی اتیلن نوعی از تاسیسات ساده فاضلاب در محل هستند. از آنها می توان در مناطقی که به سیستم فاضلاب متصل نیستند است.فاده کرد.



( implementation consultation ) `s other