implementation consultation septic tank In Lavasan

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



پسماندهایی که توسط تصفیه بی هوازی تجزیه نمی شوند باید در نهایت به گونه ای از مخزن خارج شوند. لجن خارج نشده به همراه آب مستقیماً وارد زمین زهکشی شده می شوند که این امر باعث ایجاد بوی نامطبوع خواهد بود. این نه تنها برای محیط زیست مضر است. بلکه سرریز شدن لجن به درون زمین زهکشی باعث مسدود شدن لوله ها و یا تخلخل و پوکی خاک را کاهش می دهد. هزینه تعمیرات و جمع آوری در این موارد که لجن وارد لوله های زهکشی می شود زیاد خواهد بود. زمانی که این مخزن خالی می شود ، لجن جمع شده با پمپ از مخزن خارج می شود.

پساب وارد محفظه اول شده و به مواد جامد اجازه می دهد تا شناور شوند. مواد جامد ته نشین شده به صورت بی هوازی تصفیه و تجزیه میشوند و حجم مواد جامد به طور مداوم کاهش می یابد. قسمت مایع فاضلاب از بالای دیواره تقسیم کننده به داخل محفظه دوم جایی که مواد مدت زمان بیشتری را در آنجا می گذرانند ، سر ریز میشود. مایع اضافی اکنون در وضعیت نسبتاً زلال قرار دارد و سپس از قسمت محفظه دوم به سمت لوله تخلیه سرازیر میشود. بسته به نوع مکان ، آب خروجی این دستگاه که تصفیه اولیه روی آن انجام شده از خروجی آن خارج می شوند. آب خارج شده توسط لوله های زهکشی به عنوان آبیاری مزارع و پارک ها و یا شستشوی اماکن است.فاده می شود و یا مستقیم وارد چاه جذبی میشود.

دفع بیش از حد روغن های پخت و پز و چربی می تواند باعث مسدود شدن لوله های زهکش ورودی شود. کاهش و از بین بردن روغن‌ها و چربی‌ها اغلب دشوار است. و در تخلیه دوره ای مخزن می تواند باعث بوی شدید و مشکلات خاص شود. شستشو و انداختن مواد زائد غیر قابل تجزیه زیستی در توالت مانند ته سیگار ، گرد و خاک ، محصولات بهداشتی و غیره می توانند باعث انسداد تاسیسات یک مخزن septic و پر شدن سریع آن شوند.



( implementation consultation ) `s other