Sale septic tank In Malard

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سیستم مخازن ایمهاف به خودی خود در از بین بردن ترکیبات نیتروژن (ازت) که پتانسیل ایجاد جلبک در آبراهها را دارند که در اثر آن آب حاصل از سیستم گند انبار راه پیدا می کند بی اثر است.. با است.فاده از فناوری کاهش نیتروژن میتوان این مشکل را برطرف کرد یا اینکه اطمینان حاصل شود که محل زهکشی شده بدرستی انتخاب شده تا از ورود مستقیم پساب به داخل مخزن جلوگیری شود.

pH فاضلاب درون مخزن تا حدودی اسیدی و pH بتن به کار رفته کاملاً قلیایی است. ، تضاد این دو در مقدار نفوذپذیری بتن نقش بسزایی دارد. قیمت مخزن Septic بتنی پیش ساخته به عوامل متعددی بستگی دارند و نیاز به عملیات ساختمانی سخت و طاقت فرسا دارد. ابعاد آن هم به عوامل مختلفی از جمله دبی فاضلاب و حجم فاضلاب در شبانه روز و محل نصب آن و خاک آن محل بستگی دارد. مراحل ساخت نوع بتنی دشوار و زمان بر است. ولی پوشش ضد اسید آنها ، این مخازن را نسبت به نوع آجری مورد توجه قرار میدهد.

مثال : می خواهیم ظرفیت سپتیک تانک مورد نیاز برای فاضلاب بهداشتی یک کارخانه تولیدی را محاسبه نماییم. این کارخانه در دو شیفت فعال می باشد که در شیفت اول مجموعا نفر کارگر و پرسنل اداری و در شیفت دوم نفر کارگر مشغول کار هستند.



( Sale ) `s other