implementation consultation septic tank In Pakdasht

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



توجه داشته باشید که این مخازن در زمان تخلیه توسط تیم مربوطه خدماتی تخلیه چاه ، نباید به طور کامل خالی شوند. علت این امر این است. که بایستی کمی  از مواد و فاضلاب جامد حل شده در مخزن دست نخورده بماند تا برخی از میکروبها در محل باقی بمانند و  فرآیند تخریب بی هوازی به سرعت ادامه یابد. یک مخزن خالی ممکن است. در اثر فشار هیدرواستاتیک اصطلاحا Oval یا بیضی شده(تغییر شکل دهد) و آسیب ببیند و باعث شود تا مخزن تا حدودی از سطح زمین شناور شود. این اتفاق بخصوص در مناطقی که دچار وقوع سیل می شود و یا در مناطق مرطوب مانند شمال کشور اتفاق می افتد.

پوشاندن منطقه زهکشی با مواد غیرقابل نفوذ ، مانند پارکینگ یا پیاده رو (با آسفالت یا سنگ فرش) به طور جدی بر کارایی سپتیکهای بتنی تأثیر خواهد گذاشت. این امر احتمالاً به مخزن و سیستم جذب و دفع و اتصالات آن آسیب می رساند. ورود بیش از اندازه آب به سیستم ممکن است. باعث اضافه بار و سرریز شود و باعث شکستن سیستم بتنی شود که این امر در نوع پلی اتیلنی هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد.

در مناطقی با تراکم بالای جمعیت ، آلودگی آبهای زیرزمینی فراتر از حد قابل قبول ممکن است. رخ دهد در بعضی از شهرهای کوچک هزینه ساخت سیستم های تصفیه فاضلاب متمرکز شهری ، بسیار گران قیمت و پر هزینه خواهد بود. از این رو همه مناطق مسکونی و تفریحی و گردشگری میبایست به دلیل هزینه بالای سیستم های جمع آوری گسترده فاضلاب ، از این سیستم تصفیه فاضلاب است.فاده کنند. اطمینان از عملکرد صحیح مخازن SEPTIC موجود می تواند راه حل مفیدی باشد



( implementation consultation ) `s other