Sale septic tank In Parand Industrial City

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ابتدا فاضلاب از طریق لوله ورودی وارد بخش اول سپتیک تانک می شود. این بخش که توسط یک دیواره جدا کننده از بخش دوم مخزن جدا شده است.، حجمی معادل دو سوم از کل حجم سپتیک تانک را شامل می شود. با ورود فاضلاب به این بخش، مواد معلق و ذرات خارجی به سبب وزن بیشتر خود به سمت پایین حرکت کرده و در کف مخزن ته نشین می شوند. روغن و چربی ها نیز به دلیل اینکه دارای وزن مخصوص کمتری نسبت به فاضلاب هستند، به سمت بالا حرکت نموده و بر روی سطح شناور می گردند.

سپتیک تانک یک محفظه زیر زمینی است. که از بتن ، فایبرگلاس یا پلی‌ اتیلن ساخته میشود که از طریق آن فاضلاب خانگی برای تصفیه اولیه به داخل این مخازن سرازیر میشود. فرآیندهای بی هوازی باعث کاهش مواد جامد و آلی میشود اما راندمان عمل تصفیه و گند زدایی در حد متوسط ​​است. این سیستم از جنس پلی اتیلن نوعی از تاسیسات ساده فاضلاب در محل هستند. از آنها می توان در مناطقی که به سیستم فاضلاب متصل نیستند است.فاده کرد.

شرکت تصفیه سازان آب نیک پویان البرز (سهامی خاص) با سالها تجربه کاری و با بکارگیری بهترین روشها و تکنولوژیهای روز دنیا در طراحی، ساخت و اجرا در کلیه زمینه های تصفیه آب و فاضلاب و صنایع وابسته به آن فعالیت میکند.با بکار گیری از کارشناسان مجرب و دانش فنی و تخصصی آنها در طراحی و اجرای پروژه ها ، توانسته است. کلیه پروژه های انجام شده را مطابق با آخرین است.اندارد های روز دنیا و کسب است.اندارد محیط زیست به سرانجام برساند.



( Sale ) `s other