Sale septic tank In Parand

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



برخی از ترکیبات فاضلاب ، مخصوصاً سولفاتها ، تحت شرایط بی هوازی مخازن ، به یک گاز زننده و سمی یعنی سولفید هیدروژن تجزیه می شوند. متان نیز ممکن است. آزاد شود. نیترات و ترکیبات ازت آلی را می توان به آمونیاک تبدیل کرد. بدلیل شرایط بی هوازی فرآیندهای تخمیر صورت می گیرد که ممکن است. دی اکسید کربن و یا متان تولید کند.

زمین های بازی و ساختمان های انبار ، ممکن است. باعث ایجاد خسارت در مخزن و میدان زهکشی شده شوند. از این رو طراحی این مخازن با توجه به این موارد توسط تیم فنی بررسی خواهد شد. در صورت نیاز با در نظر گرفتن بار ترافیکی اعمال شده روی مخزن طراحی و تولید میشوند. طراحی به گونه ای است. که در صورت دفن و عبور بار ترافیکی از روی مخازن هیچ گونه تغییر ظاهری در مخزن ایجاد نشود

هر چند وقت یکبار این دستگاه باید تخلیه شود که این امر به حجم مخزن ، میزان مواد جامد غیر قابل تجزیه ورودی و دمای محیط بستگی دارد. برخی از مسئولین وزارت بهداشت تخلیه مخازن در فواصل کوتاه را ضروری دانسته و دیگر مسئولین نیز معتقدند که این موضوع باید به تصمیم بازرس ویژه وزارت بهداشت سپرده شود. بسته به تعداد نفرات موجود در ساختمانی که مجهز به این سیستم است. در بعضی از سیستم ها نیاز به تخلیه هر چند سال یا زودتر دارند. در حالیکه در برخی دیگر ممکن است. نیاز به تخلیه بین تا سال باشد. یک سیستم قدیمی تر با مخزن کوچکتر که توسط خانواده نسبتا بزرگ مورد است.فاده قرار میگیرد نیاز به تخلیه خیلی بیشتر و سریعتر از سیستم جدیدی است. که فقط توسط چند نفر است.فاده میشود. پس از هر بار تخلیه مخازن و هنگام پر شدن تدریجی مخزن ، مجدداً به سرعت تجزیه بی هوازی از سر گرفته می شود.



( Sale ) `s other