implementation consultation septic tank In Parand

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



پسماندهایی که توسط تصفیه بی هوازی تجزیه نمی شوند باید در نهایت به گونه ای از مخزن خارج شوند. لجن خارج نشده به همراه آب مستقیماً وارد زمین زهکشی شده می شوند که این امر باعث ایجاد بوی نامطبوع خواهد بود. این نه تنها برای محیط زیست مضر است. بلکه سرریز شدن لجن به درون زمین زهکشی باعث مسدود شدن لوله ها و یا تخلخل و پوکی خاک را کاهش می دهد. هزینه تعمیرات و جمع آوری در این موارد که لجن وارد لوله های زهکشی می شود زیاد خواهد بود. زمانی که این مخزن خالی می شود ، لجن جمع شده با پمپ از مخزن خارج می شود.

یک سمت آن به لوله فاضلاب ورودی و سمت دیگر به چاه جذبی و یا مستقیما به محیطی که با لوله های زهکشی لوله کشی شده مثل مکانهایی که نیاز به آبیاری دارند (فضای سبز و غیره ) متصل شده است..معمولاً این اتصالات لوله با یک لوله T مانند ساخته می شوند که اجازه می دهد تا مایعات بدون ایجاد مزاحمت وارد و خارج شود. در شکل زیر می توانید septic ، لوله های T  مانند داخل هر دو مخزن ( که در ورودی تانک اول و خروجی تانک دوم نصب شده ) ، منهول و سیستم زهکشی را مشاهده فرمایید.

شهر مشهد یکی از جاذبه های توریستی کشور عزیمان ایران جهت زیارت و سیاحت می باشد که سالانه شاهد ورود میلیون ها مسافر میباشد. تعداد هتل‌ها و مسافرخانه‌ های شهر مشهد بسیار زیاد است. از این رو در صورت عدم است.فاده از مخازن تصفیه‌خانه و چربی‌ گیر سیستم فاضلاب شهر دچار مشکل فراوانی خواهد شد. از ورود چربی حاصل از شستشوی ظروف و روغن غذاها به فاضلاب میبایست جلوگیری شود. در شهر مشهد تولیدکننده گند انبار و چربی گیر های پلی اتیلن وجود ندارد. شرکت



( implementation consultation ) `s other