Sale septic tank In Payetakht Industrial City

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



جریان فاضلاب بین مخازن توسط لوله های با قطر تا سانتی متر برقرار می گردد، ممکن است. این امر بوسیله سوراخ هایی که در دیواره جدا کننده به فاصله تا سانتی متر از سطح آزاد فاضلاب تعبیه می شوند انجام گیرد تا مواد شناور از انباره فاضلاب سرریز نشود. فاصله مرکز تا مرکز لوله ها و یا سوراخ ها سانتی متر در نظر می گیرند.

پوشاندن منطقه زهکشی با مواد غیرقابل نفوذ ، مانند پارکینگ یا پیاده رو (با آسفالت یا سنگ فرش) به طور جدی بر کارایی سپتیکهای بتنی تأثیر خواهد گذاشت. این امر احتمالاً به مخزن و سیستم جذب و دفع و اتصالات آن آسیب می رساند. ورود بیش از اندازه آب به سیستم ممکن است. باعث اضافه بار و سرریز شود و باعث شکستن سیستم بتنی شود که این امر در نوع پلی اتیلنی هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد.

پساب وارد محفظه اول شده و به مواد جامد اجازه می دهد تا شناور شوند. مواد جامد ته نشین شده به صورت بی هوازی تصفیه و تجزیه میشوند و حجم مواد جامد به طور مداوم کاهش می یابد. قسمت مایع فاضلاب از بالای دیواره تقسیم کننده به داخل محفظه دوم جایی که مواد مدت زمان بیشتری را در آنجا می گذرانند ، سر ریز میشود. مایع اضافی اکنون در وضعیت نسبتاً زلال قرار دارد و سپس از قسمت محفظه دوم به سمت لوله تخلیه سرازیر میشود. بسته به نوع مکان ، آب خروجی این دستگاه که تصفیه اولیه روی آن انجام شده از خروجی آن خارج می شوند. آب خارج شده توسط لوله های زهکشی به عنوان آبیاری مزارع و پارک ها و یا شستشوی اماکن است.فاده می شود و یا مستقیم وارد چاه جذبی میشود.



( Sale ) `s other