implementation consultation septic tank In Pishva Industrial City

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



سیستم مخازن ایمهاف به خودی خود در از بین بردن ترکیبات نیتروژن (ازت) که پتانسیل ایجاد جلبک در آبراهها را دارند که در اثر آن آب حاصل از سیستم گند انبار راه پیدا می کند بی اثر است.. با است.فاده از فناوری کاهش نیتروژن میتوان این مشکل را برطرف کرد یا اینکه اطمینان حاصل شود که محل زهکشی شده بدرستی انتخاب شده تا از ورود مستقیم پساب به داخل مخزن جلوگیری شود.

نوع آجری با مصالح ساختمانی (آجر و سیمان ) ساخته میشود. میتوان از بلوکهای سیمانی یا سنگ هم بجای آجر است.فاده کرد. بزرگترین عیب این محصول نشت فاضلاب از دیواره و کف آن میباشد که نشان دهنده عدم مقاومت دیواره آن است.. پس از گذشت مدتی از ساخت آن، ترک ها و درز های زیادی در کف و دیواره آن ایجاد شده است.باعث نشت فاضلاب به بیرون از مخزن و آلودگی خاک اطراف مخزن میشود. با گذشت زمان و جذب این فاضلاب به آب های زیر زمینی باعث آلودگی محیط زیست نیز می شود. مشکلات این نوع گند انبارها مشکلاتی در ساختار بدنه آن ها می‌باشد زیرا این آجر ها فشار جانبی کمی را میتوانند تحمل کنند. حداکثر عمق که میتوانند دفن شوند به متر محدود میشود که خود نوعی محدودیت به حساب می آید.

در مکان های مرطوب مانند شمال کشور که سطح آب زیرزمینی بسیار بالاست و یا امکان حفر چاه به علت سست بودن خاک و از همه مهمتر نفوذ ناپذیری خاک وجود ندارد. این آب ها را نمی توان به حال خود رها کرد و باید از راه های دیگری مثل قرار دادن منهول به عنوان مخزن نگه دارنده در خروجی دستگاه septic است.فاده کرد.



( implementation consultation ) `s other