implementation consultation septic tank In Rodhen

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



جریان فاضلاب بین مخازن توسط لوله های با قطر تا سانتی متر برقرار می گردد، ممکن است. این امر بوسیله سوراخ هایی که در دیواره جدا کننده به فاصله تا سانتی متر از سطح آزاد فاضلاب تعبیه می شوند انجام گیرد تا مواد شناور از انباره فاضلاب سرریز نشود. فاصله مرکز تا مرکز لوله ها و یا سوراخ ها سانتی متر در نظر می گیرند.

در مناطقی با تراکم بالای جمعیت ، آلودگی آبهای زیرزمینی فراتر از حد قابل قبول ممکن است. رخ دهد در بعضی از شهرهای کوچک هزینه ساخت سیستم های تصفیه فاضلاب متمرکز شهری ، بسیار گران قیمت و پر هزینه خواهد بود. از این رو همه مناطق مسکونی و تفریحی و گردشگری میبایست به دلیل هزینه بالای سیستم های جمع آوری گسترده فاضلاب ، از این سیستم تصفیه فاضلاب است.فاده کنند. اطمینان از عملکرد صحیح مخازن SEPTIC موجود می تواند راه حل مفیدی باشد

بارندگی بسیار شدید باران ، بارش سریع برف و جاری شدن سیل از رودخانه ها یا دریا می تواند مانع از کارآیی یک منطقه زهکشی شده شود می تواند باعث پس زدن جریان آب به داخل سیستم شود و باعث ایجاد تداخل در عملکرد طبیعی مخزن می شود. بارندگی ها همچنین می تواند منجر به جاری شدن آب زیر زمینی به داخل مخزن شود. با گذشت زمان ، سلولهای میکروارگانیسمی که بیوفیلم یا زیست لایه نامیده میشوند روی لوله های میدان زهکشی گسترده می شوند. ورود زیست لایه می تواند باعث انسداد لوله ها و سوراخ ها شود.



( implementation consultation ) `s other