implementation consultation septic tank In Sahand Industrial City

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



یکی از انواع این مخازن میتوان به نوع گند انبار مخصوص سرویس یهداشتی های عمومی اشاره کرد. این مکان ها به علت است.فاده روزانه زیاد در صورتی که تصفیه جداگانه ای نداشته باشند ممکن است. مشکلاتی برای شبکه اب فاضلاب ایجاد کنند. علاوه بر این ها تعداد این مکان ها در سطح شهرها مخصوص شهرهایی با جاذبه گردشگری بسیار زیاد است.. این مخازن مخصوص تصفیه فاضلاب و مخصوص سرویس های بهداشتی متناسب با این مکان ها طراحی و تولید میشود. بهترین و خوش قیمت ترین و به صرفه ترین نوع این دستگاه ، نوع پلی اتیلن دوجداره میباشد.

ریشه های درختان و بوته ها ممکن است. بیرون مخزن یا اتصالات و لوله های منطقه زهکشی شده را مسدود و یا دچار پارگی و آسیب کند.یکی از علل ضعف سپتیک بتنی این است. که درختانی که بطور مستقیم در مجاورت مخزن بتنی قرار دارند با افزایش سن سیستم قادر به نفوذ در آن هستند. در نتیجه بتن شروع به ایجاد ترک و نشت های کوچک می کند. ریشه های درختان هم به دلیل نفوذ و انسداد لوله های زهکشی می توانند باعث ایجاد مشکلات جدی در جریان شوند. بدلیل تأمین مواد مغذی از سیستم ، خود درختان تمایل به گسترش بسیار شدید دارند.

پوشاندن منطقه زهکشی با مواد غیرقابل نفوذ ، مانند پارکینگ یا پیاده رو (با آسفالت یا سنگ فرش) به طور جدی بر کارایی سپتیکهای بتنی تأثیر خواهد گذاشت. این امر احتمالاً به مخزن و سیستم جذب و دفع و اتصالات آن آسیب می رساند. ورود بیش از اندازه آب به سیستم ممکن است. باعث اضافه بار و سرریز شود و باعث شکستن سیستم بتنی شود که این امر در نوع پلی اتیلنی هیچ وقت اتفاق نخواهد افتاد.



( implementation consultation ) `s other