Sale septic tank In Salarieh Industrial City

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در مناطقی با تراکم بالای جمعیت ، آلودگی آبهای زیرزمینی فراتر از حد قابل قبول ممکن است. رخ دهد در بعضی از شهرهای کوچک هزینه ساخت سیستم های تصفیه فاضلاب متمرکز شهری ، بسیار گران قیمت و پر هزینه خواهد بود. از این رو همه مناطق مسکونی و تفریحی و گردشگری میبایست به دلیل هزینه بالای سیستم های جمع آوری گسترده فاضلاب ، از این سیستم تصفیه فاضلاب است.فاده کنند. اطمینان از عملکرد صحیح مخازن SEPTIC موجود می تواند راه حل مفیدی باشد

pH فاضلاب درون مخزن تا حدودی اسیدی و pH بتن به کار رفته کاملاً قلیایی است. ، تضاد این دو در مقدار نفوذپذیری بتن نقش بسزایی دارد. قیمت مخزن Septic بتنی پیش ساخته به عوامل متعددی بستگی دارند و نیاز به عملیات ساختمانی سخت و طاقت فرسا دارد. ابعاد آن هم به عوامل مختلفی از جمله دبی فاضلاب و حجم فاضلاب در شبانه روز و محل نصب آن و خاک آن محل بستگی دارد. مراحل ساخت نوع بتنی دشوار و زمان بر است. ولی پوشش ضد اسید آنها ، این مخازن را نسبت به نوع آجری مورد توجه قرار میدهد.

ظرفیت خاک برای حفظ فسفر به اندازه کافی بزرگ است. تا بار را از طریق یک گندانبار مسکونی معمولی تحمل کند. هنگامی اتفاق می افتد که بخشی از زمین که آب خروجی مخزن در آن تخلیه میشود ، در خاک های شنی یا دانه بندی درشت واقع شده باشد. به دلیل محدودیت سطح ذرات ، این خاک ها می توانند با فسفات اشباع شوند. فسفاتها فراتر از منطقه تجزیه شده پیشرفت می کنند و تهدیدی از تبخیر را برای آبهای سطحی ایجاد میکنند.



( Sale ) `s other