implementation consultation septic tank In South of Tehran

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



تعداد مخازن داخلی این تانک ها که با دیوایدر (مقسم) یا به عبارتی عدسی از هم تفکیک می شوند نیز از عوامل موثر در قیمت میباشد. از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت انواع محصولات ،  قیمت روز مواد اولیه پتروشیمی می باشد که آن هم وابسته به قیمت ارز و قیمت جهانی نفت و طلا می باشد. به همین دلیل فاکتورهای صادره از سمت واحد بازرگانی شرکت به ناچار فقط تا پایان همان روز اعتبار دارد. تعداد یک ورودی (inlet) و یک خروجی (outlet) ، توسط تیم مهندسی ما برای هر سفارش لحاظ می شود و این یک ورودی و خروجی در قیمت تاثیری نخواهد گذاشت. با افزایش تعداد ورودی و خروجی ها نیز طبق محاسبات مبالغی به مبلغ کل اضافه خواهد شد. برخی از مشتریان با ارائه نقشه های خاص نیاز به تولیدات خاصی دارند که به نحو احسن در این شرکت تولید و اجرا خواهد شد.

در مکان های مرطوب مانند شمال کشور که سطح آب زیرزمینی بسیار بالاست و یا امکان حفر چاه به علت سست بودن خاک و از همه مهمتر نفوذ ناپذیری خاک وجود ندارد. این آب ها را نمی توان به حال خود رها کرد و باید از راه های دیگری مثل قرار دادن منهول به عنوان مخزن نگه دارنده در خروجی دستگاه septic است.فاده کرد.

برای اطمینان از تخلخل یا پوکی کافی خاک برای به کار بردن به عنوان محیط زهکشی قبل از نصب ، آزمایش نفوذ آب لازم است..ناخالصی های باقی مانده در خاک به دام افتاده و از بین می روند و آب اضافی هم از طریق نفوذ به داخل خاک ، تبخیر ، با سیستم جذب ریشه گیاهان و تعرق نهایی یا ورود به آب های زیرزمینی یا سطحی از بین می رود. شبکه لوله کشی که اغلب در یک گودال یا حفره پر از سنگ قرار دارد ، پساب فاضلاب را در سراسر زمین با چندین سوراخ زهکشی توزیع می کند.اندازه زمین زهکشی شده متناسب با حجم فاضلاب و تخلخل و پوکی میدان زهکشی می باشد. کل سیستم می تواند به تنهایی با نیروی جاذبه با لیفت پمپ فعالیت کند. برخی از انواع این مخازن شامل سیفون ها یا دستگاه های دیگر جهت افزایش حجم و سرعت جریان خروجی به قسمت زهکشی هستند.



( implementation consultation ) `s other