Sale septic tank In Tehran stone Industrial City

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



یک سمت آن به لوله فاضلاب ورودی و سمت دیگر به چاه جذبی و یا مستقیما به محیطی که با لوله های زهکشی لوله کشی شده مثل مکانهایی که نیاز به آبیاری دارند (فضای سبز و غیره ) متصل شده است..معمولاً این اتصالات لوله با یک لوله T مانند ساخته می شوند که اجازه می دهد تا مایعات بدون ایجاد مزاحمت وارد و خارج شود. در شکل زیر می توانید septic ، لوله های T  مانند داخل هر دو مخزن ( که در ورودی تانک اول و خروجی تانک دوم نصب شده ) ، منهول و سیستم زهکشی را مشاهده فرمایید.

pH فاضلاب درون مخزن تا حدودی اسیدی و pH بتن به کار رفته کاملاً قلیایی است. ، تضاد این دو در مقدار نفوذپذیری بتن نقش بسزایی دارد. قیمت مخزن Septic بتنی پیش ساخته به عوامل متعددی بستگی دارند و نیاز به عملیات ساختمانی سخت و طاقت فرسا دارد. ابعاد آن هم به عوامل مختلفی از جمله دبی فاضلاب و حجم فاضلاب در شبانه روز و محل نصب آن و خاک آن محل بستگی دارد. مراحل ساخت نوع بتنی دشوار و زمان بر است. ولی پوشش ضد اسید آنها ، این مخازن را نسبت به نوع آجری مورد توجه قرار میدهد.

پساب وارد محفظه اول شده و به مواد جامد اجازه می دهد تا شناور شوند. مواد جامد ته نشین شده به صورت بی هوازی تصفیه و تجزیه میشوند و حجم مواد جامد به طور مداوم کاهش می یابد. قسمت مایع فاضلاب از بالای دیواره تقسیم کننده به داخل محفظه دوم جایی که مواد مدت زمان بیشتری را در آنجا می گذرانند ، سر ریز میشود. مایع اضافی اکنون در وضعیت نسبتاً زلال قرار دارد و سپس از قسمت محفظه دوم به سمت لوله تخلیه سرازیر میشود. بسته به نوع مکان ، آب خروجی این دستگاه که تصفیه اولیه روی آن انجام شده از خروجی آن خارج می شوند. آب خارج شده توسط لوله های زهکشی به عنوان آبیاری مزارع و پارک ها و یا شستشوی اماکن است.فاده می شود و یا مستقیم وارد چاه جذبی میشود.



( Sale ) `s other