implementation consultation septic tank In Varamin

septic tank-1
septic tank-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



ریشه های درختان و بوته ها ممکن است. بیرون مخزن یا اتصالات و لوله های منطقه زهکشی شده را مسدود و یا دچار پارگی و آسیب کند.یکی از علل ضعف سپتیک بتنی این است. که درختانی که بطور مستقیم در مجاورت مخزن بتنی قرار دارند با افزایش سن سیستم قادر به نفوذ در آن هستند. در نتیجه بتن شروع به ایجاد ترک و نشت های کوچک می کند. ریشه های درختان هم به دلیل نفوذ و انسداد لوله های زهکشی می توانند باعث ایجاد مشکلات جدی در جریان شوند. بدلیل تأمین مواد مغذی از سیستم ، خود درختان تمایل به گسترش بسیار شدید دارند.

در مناطقی با تراکم بالای جمعیت ، آلودگی آبهای زیرزمینی فراتر از حد قابل قبول ممکن است. رخ دهد در بعضی از شهرهای کوچک هزینه ساخت سیستم های تصفیه فاضلاب متمرکز شهری ، بسیار گران قیمت و پر هزینه خواهد بود. از این رو همه مناطق مسکونی و تفریحی و گردشگری میبایست به دلیل هزینه بالای سیستم های جمع آوری گسترده فاضلاب ، از این سیستم تصفیه فاضلاب است.فاده کنند. اطمینان از عملکرد صحیح مخازن SEPTIC موجود می تواند راه حل مفیدی باشد

زمانی که یک مخزن به درستی تولید شده و در طول مدت زمان است.فاده خوب نگهداری شده و دفن شده باشد ، هیچ گونه مشکلات زیست محیطی را نسبت به تصفیه خانه فاضلاب متمرکز شهری ایجاد نمی کند. از آنجا که سیستم های SEPTIC نیاز به مزارع زهکشی بزرگی دارند ، برای مناطقی که زمین پر پیچ و خم دارد مناسب نیستند.



( implementation consultation ) `s other