Sale sheet In Baharestan

sheet-1
sheet-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



برخی نیز بر این باور هستند که جزو قدیمی ترین محصولات نسوز بازار ورق های نسوز هستند که بسیار هم پر کاربرد بوده و در هرجا یافت می شوند. آزبست جزو متریال های اصلی ورق های نسوز به شمار می رود که از گذشته های دور مردم آن را به عنوان یکی از ماده های نسوز می شناختند که در ساختار ورق های نسوز وجود دارد.

نوع دیگر ورق های نسوز ورق های بدون آزبست است که بیشتر مصارف مسکونی ، تجاری و صنعتی دارد و در ماشین آلات، در ساختمان های ضد حریق ، در کوره های بخار و عایق بندی بخش های مختلف این کوره ها کاربرد این نوع از ورق های بسیار زیاد است. .

اگرچه باید به این نکته اشاره کنیم که اثرات بد و مضر آزبست بسیار زیاد است.. بنابر این امروزه به جای آزبست از سرامیک ، فایبرگلاس و کربن و مواد دیگر به عنوان جایگزین ورق آزبست نسوز در ورق های نسوز است.فاده می کنند که باعث می شود دارای اثرات مضر کمتری باشد. این در حالی است. که از گذشته ورق های نسوز در ساختار خود آزبست داشتند و امروزه هم است.فاده از این نوع ورق ها در صنایع رواج دارد.  نکته ای که وجود دارد این است. که مضرات آزبست در صورتی برای انسان خطرناک است. که با آن تماس مستقیم داشته باشد در غیر این صورت مشکلی از این بابت وجود ندارد.



( Sale ) `s other