Sale sheet In East of Tehran

sheet-1
sheet-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



اگر بخواهیم از کاربردهای مهم این ورق نام ببریم می توان به است.فاده از آن به عنوان واشرها و عایق کاری های حرارتی در بخش های مختلف صنعتی اشاره نمود. مهم ترین کاربردهای این ماده نسوز در نیروگاه ها، پتروشیمی ، جایگاه های سوخت و پالایشگاه ها می باشد. این ورق ها مثل مقوا آزبست قادر هستند دمایی بین درجه تا درجه را تحمل کنند.

به این علت لفظ غالبا را به کار بردیم که امروزه برخی ورق ها وجود دارند که آزبست ندارند یعنی آزبست در ترکیب آنها است.فاده نشده است. و اصطلاحاً به آن ورق کلینگریت بدون آزبست گفته می‌شود در مورد ترکیب این رزین ها و مواد آن اطلاعات کامل و دقیقی در دسترس نیست در واقع به نوعی به صورت محرمانه تهیه می‌شوند و پس از انجام یکسری فرآیندهای اساسی ،ساختار اساسی این ورق به وجود می‌آید.

این نوع ورق را که با نام ورق کلینگریت می شناسند در ساخت ان از مواد نسوز کاملا کاربردی است.فاده شده است. و در واقع در بازار با نام ورق واشر معروف است.. در صنعت های امروزی این ورق ها به طور گسترده ای مورد است.فاده قرار می گیرند از جمله مکان هایی که از این ورقه های نسوز است.فاده می شود.  می توان به مواردی همچون کارخانه های تولیدی و کارخانه های صنعتی، نیروگاه‌های بزرگ، سکو های بزرگ نفتی ، منازل شخصی و غیره اشاره کرد. زیرا به عنوان بهترین ورق برای تولید واشر می توان از آن است.فاده کرد. برند های متنوع و گوناگونی از ورق نسوز کلینگریت وجود دارد که معروف ترین آن توسط کارخانه کلینگریت تولید می شود به همین دلیل این نوع از ورق های نسوز با توجه به نام کارخانه تولید کننده خود به این نام مشهور شده است..بنابر این پس هر جا صحبت از ورق واشر شد منظور همان ورق کلینگریت است..



( Sale ) `s other