Sale sheet In Firozkooh

sheet-1
sheet-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



PVC is a thermoplastic made of % chlorine (derived from industrial grade salt) and % carbon (derived predominantly from oil / gas via ethylene). It is less dependent than other polymers on crude oil or natural gas, which are nonrenewable, and hence can be regarded as a natural resource saving plastic, in contrast to plastics such as PE, PP, PET and PS, which are totally dependent on oil or gas. This chlorine gives to PVC excellent fire resistance.

اگرچه باید به این نکته اشاره کنیم که اثرات بد و مضر آزبست بسیار زیاد است.. بنابر این امروزه به جای آزبست از سرامیک ، فایبرگلاس و کربن و مواد دیگر به عنوان جایگزین ورق آزبست نسوز در ورق های نسوز است.فاده می کنند که باعث می شود دارای اثرات مضر کمتری باشد. این در حالی است. که از گذشته ورق های نسوز در ساختار خود آزبست داشتند و امروزه هم است.فاده از این نوع ورق ها در صنایع رواج دارد.  نکته ای که وجود دارد این است. که مضرات آزبست در صورتی برای انسان خطرناک است. که با آن تماس مستقیم داشته باشد در غیر این صورت مشکلی از این بابت وجود ندارد.

اگر مشغول به کاری هستید و دائماً با نرم‌افزارهای آفیس کار می‌کنید، از سرویس‌های نامحدود و گسترده گوگل غافل نشوید. گوگل در فضایی که برای کارمندان ایجاد کرده است.، با فضای ابری به آنها این امکان را داده که راحت‌تر به اطلاعات شرکت، در هر زمانی دسترسی داشته باشند.



( Sale ) `s other