Sale sheet In Sahand Industrial City

sheet-1
sheet-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



استفاده از این نوع ورق ها حتی در خانه نیز رایج است.. برای مقال برای تولید و برش واشر می توان از آن است.فاده کرد.  آنها جزو اقلام پر مصرف و پرکاربرد  در زندگی امروزی مردم به شمار می روند چون از است.حکام بسیار خوبی برخوردار می باشند مخصوصاً نوع فولادی این ورق ها که قادر هستند تا درجه سانتی گراد دما را تحمل کنند.

این ورقه های نسوز از است.حکام درونی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار هستند و علت این امر را می‌توان به وجود ترکیبات رزین در این مدل از ورق ها نسبت داد نکته مهم دیگری که در مورد ترکیبات این ورق ها وجود دارد این است. که هرچه کیفیت این مواد در سطح بالاتری قرار داشته باشد؛ کیفیت این ورق ها هم بالاتر خواهد بود در واقع یک نوع رابطه مستقیم میان کیفیت ترکیبات با کیفیت این نوع از ورقه های نسوز وجود دارد.

PVC is a thermoplastic made of % chlorine (derived from industrial grade salt) and % carbon (derived predominantly from oil / gas via ethylene). It is less dependent than other polymers on crude oil or natural gas, which are nonrenewable, and hence can be regarded as a natural resource saving plastic, in contrast to plastics such as PE, PP, PET and PS, which are totally dependent on oil or gas. This chlorine gives to PVC excellent fire resistance.



( Sale ) `s other