با توجه به رشد روز افزون کسب و کار، این راهکار تخصصی پیچیده برای کمپانی Man اوکراین، شفافیت کاملی از کسب و کار را در زمینههای فروش کامیون، اتوبوس و قطعات یدکی، همچنین خدمات پس از فروش، تدارکات و البته فرایندهای مالی شامل مدیریت مالی و عملیاتی که خود در برگیرنده حسابداری مالیات، برنامهریزی، زنجیره تامین، عملیات گمرکی و ترخیص، عملیات انبار و انبارش، حمل و نقل، قیمتگذاری، مدیریت خدمات و تخصیص هزینه، مدیریت و چرخه اسناد و همچنین گزارشات تحلیلی است.، را به ارمغان میآورد.
در هنگام ایجاد یک سفارش فروش و یا خرید، در مایکروسافت ایکس (AX)، امکان ثبت اتومات اطلاعات سایت و انبار در تیتر و یا سطرهای سفارش وجود دارد. طی این مقاله به سلسله مراتب تکمیل این فیلدها در سفارشات خرید و فروش خواهیم پرداخت.
این شرکت، پروژه های موفق متعددی در زمینه پیاده سازی ERP در نقاط مختلف جهان داشته و از حدود شش سال پیش به صورت فعال و مستمر در ایران حضور یافته است.. از جمله مشتریان قبلی این شرکت در ایران می توان به مجموعه خودرویی GBG، شرکت تجارت الکترونیک گلستان (فروشگاه اینترنتی مدیسه) و شرکت چند ملیتی بسته بندی Mayr-Melnhof (در ایران) اشاره نمود.
از آنجا که رابطهای کاربری پربازدیدترین صفحات هر برنامه میباشند، کاربری آسان، انعطافپذیری و کارآمدتر بودن آن، است.فاده از سیستم را برای کاربران مطلوب تر خواهد کرد. طی این مستند، که در ادامه سلسله مباحث خردهفروشی در داینامیکس ۵ میباشد، تنظیمات ابتدایی این برنامه به منظور پیادهسازی حضورتان معرفی خواهد شد و در ادامه نیز با انواع رابطهای کاربری داینامیکس ۵ آشنا خواهیم شد.
اولویت اول برای مقداردهی سایت و انبار موجود در ردیفهای سفارش، از مقدار ثبت شده در تیتر سفارش است.. بعد از ایجاد سطر، در صورت عدم وجود مقادیر سایت و انبار در تیتر سفارش، ایکس براساس آیتم و کالای انتخاب شده، در تنظیمات مربوط به آن جستجوی این مقادیر را انجام می دهد. مقادیر پیش فرض برای این تنظمیات کالا در آدرس ذیل می باشد: