Sale trans In West of Tehran

trans-1
trans-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در حال حاضر شرکت حمل و نقل بین المللی ito trans با ارئه ی خدمات حملی و ترخیص کالا و نیز داشتن دفاتر مختلف درتهران, مرز بازرگان و است.انبول به منظور تسهیل خدمات و تسریع عملیات توانسته در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه ی خدمات را به شما عزیزان با بالاترین دقت و بیشترین امنیت ارائه دهد و مسیر تجارت و مراودات بین المللی را در بین کشورهای همجوار و نیز در سایر نقاط اروپا و آسیا میسر سازد.

همانطور که اشاره شد در سالهای اخیر تجارت با ترکیه افزایش داشته است. و عمده کالاهای صادراتی به ترکیه کالاهایی از قبیل: مواد نفتی و مشتقات پتروشیمی, مواد اولیه شیمیایی, مواد غذایی مانند خشکبار, قند و شکر, برخی از انواع میوه ها و داروهای گیاهی, تجهیزات ساختمانی, مواد شوینده و بهداشتی و مواردی از این قبیل را میتوان اشاره کرد.

میزان واردات به کشور نیز نسبت به سال گذشته کاهش داشته و شرکای تجاری ایران در زمینه ی واردات به ترتیب چین, امارات و ترکیه هستند که به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار دارند. از جمله دلایل کاهش واردات به کشور به گردش در آمدن چرخه ی تولیدی داخلی است. که با کاهش واردات سعی ب این است. تا بخش های داخی بتوانند به فعالیت خود ادامه داده و بقای خود را حفظ نمایند. یکی از اقلامی که وارداتش به کشور ممنوع اعلام شده است. واردات پوشاک می باشد مکر در صورت داشتن نمایندگی و اخذ مجوزهای مربوط به آن که البته بسیار پر هزینه است..



( Sale ) `s other