implementation consultation trans In lalezar market

trans-1
trans-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در حال حاضر صادرات به همسایه ی شمال غربی در زمینه ی صادرات کالای غیر نفتی برابر شده است.. این آمارها حاکی از این است. که کشور ترکیه به یکی از شرکای اصلی تجاری ما تبدیل شده است.. البته با وجود جهش صادراتی به این کشور باز هم این کشور در رده ی سوم مقاصد صادراتی ایران قرار دارد و دو کشور چین و عراق در رده های اول و دوم صادرات ایران قرار گرفته اند و به ترتیب امارت در جایگاه چهارم و افغانستان در جایگاه پنجم مقاصد صادراتی کشور دیده می شوند.

این کشور علاوه بر اینکه مقصد بسیاری از مسافران ایرانی بوده, در زمینه ی تجارت هم همواره مورد توجه قرار گرفته است.. یکی به دلیل موقعیت جغرافیایی ترکیه و نزدیکی آن به اروپا که میتواند پیوند دهنده ی کشورهای همجوار باشد و دیگر اینکه در سالهای اخیر به دلیل افزایش تحریمهای آمریکا علیه ایران, تجارت و دادوستد با همسایگان همجوار می تواند برای ایران یک فرصت باشد تا مراودات بیشتری با همسایگان خود داشته باشد.

همانطور که اشاره شد در سالهای اخیر تجارت با ترکیه افزایش داشته است. و عمده کالاهای صادراتی به ترکیه کالاهایی از قبیل: مواد نفتی و مشتقات پتروشیمی, مواد اولیه شیمیایی, مواد غذایی مانند خشکبار, قند و شکر, برخی از انواع میوه ها و داروهای گیاهی, تجهیزات ساختمانی, مواد شوینده و بهداشتی و مواردی از این قبیل را میتوان اشاره کرد.



( implementation consultation ) `s other