implementation consultation turning In Varamin

turning-1
turning-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



او که اواخر ماه سپتامبر در یک برنامه جمع‌آوری کمک مالی برای یک گروه محافظه‌کار صحبت می‌کرد گفت که او و شرکتش می‌توانستند بحران مقابله با داعش را حل کنند. به گفته آقای پرینس اگر بلک‌واتر هنوز سرپا بود می‌توانست «مشکل حضور نیروهای زمینی را در عراق» حل کند: «ما می‌توانستیم با کسانی که می‌خواهند به عنوان پیمانکار و غیرنظامی به عراق بروند تماس بگیریم. دیگر مشکل اعزام نیروی زمینی ارتش و بازگرداندن سربازان به عراق مطرح نبود. می‌رفتیم و کار را تمام می‌کردیم و دیگر موضوع به یک افتضاح سیاسی طولانی مدت تبدیل نمی‌شد.»

بر اساس سندی که روزنامه نیویورک تایمز برای نخستین بار منتشر کرد و یکی از مکاتبات داخلی وزارت امور خارجه آمریکا را نشان می‌داد، از «صدر تا ذیل کارکنان این شرکت خود را فراتر از قانون می‌دانستند»، تا جایی که یک مدیر ارشد شرکت بلک‌واتر در یک مورد سربازرس وزارت امورخارجه را در ملاقاتی در

ایلان ماسک می گوید: ایکس (توییتر سابق) با هدف حفظ آزادی بیان و شتاب‌بخشی به پروژه‌ی «ایکس، اپلیکیشنِ همه‌چیز» به زیرمجموعه‌ی ایکس کورپ تبدیل شد. ایکس با توییتر سنتی تفاوت‌های زیادی دارد و تغییرات فقط در سطح نام‌گذاری انجام نشده است..



( implementation consultation ) `s other