implementation consultation welding In Varamin

welding-1
welding-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



طبق طبقه‌بندی است.انداردهای مدیریت کیفیت (ایزو )جوشکاری جزء فرایندهای ویژه طبقه‌بندی شده‌است که این نشان‌دهندهٔ این است. که برای کنترل کیفیت و تضمین کیفیت این فرایند ویژه می‌باید پیش‌بینی‌های خاصی انجام داد. به این منظور پیش از عملیات جوشکاری تمام پارامترها دخیل در فرایند شامل مواد اولیه (آلیاژها)، دستگاه و تنظیمات آن، مواد مصرفی و جوشکار بر طبق است.اندارد (ایزو ۸) مورد ارزیابی و بررسی و تأیید قرار می‌گیرند

شرکت فنی و مهندسی تکسا از سال با هدف است.فاده از دانش و تخصص روز دنیا در راستای ارتقای همه جانبه صنعت ساخت سازه های فلزی و باکس های با درجه حفاظتی بالا در کشور فعالین خود را آغاز نموده و با تلاش و پشتکار تیم فنی خود توانست در کمتر از ماه به بازارهای بزرگی مانند صنایع خودرو، ریسندگی و بافندگی، و انجام پروژهای شهری با همکاری شهرداری کاشان راه پیدا کند.

در نوع مقاومتی برای ایجاد آمیزش از فشار و گرما است.فاده می‌شود. گرما به‌دلیل مقاومت الکتریکی قطعات کار و تماس آن‌ها در فصل مشترک به‌وجود می‌آید. پس از رسیدن قطعه به‌دمای ذوب و خمیری فشار برای آمیخته دو قطعه به‌کار می‌رود. در این روش فلز کاملاً ذوب نمی‌شود. گرمای لازم از طریق عبور جریان برق از قطعات به‌دست می‌آید. روش‌های مقاومتی عبارت‌اند از:



( implementation consultation ) `s other