implementation consultation welding In lalezar market

welding-1
welding-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.



در نوع مقاومتی برای ایجاد آمیزش از فشار و گرما است.فاده می‌شود. گرما به‌دلیل مقاومت الکتریکی قطعات کار و تماس آن‌ها در فصل مشترک به‌وجود می‌آید. پس از رسیدن قطعه به‌دمای ذوب و خمیری فشار برای آمیخته دو قطعه به‌کار می‌رود. در این روش فلز کاملاً ذوب نمی‌شود. گرمای لازم از طریق عبور جریان برق از قطعات به‌دست می‌آید. روش‌های مقاومتی عبارت‌اند از:

فلز جوشکاری (الکترود) را با موادی که در اصطلاح جوشکاران به آن گل روی الکترود می‌گویند می پوشانند. این گل سراسر طول الکترود را که حدود ۵ سانتیمتر است. می‌پوشاند به جز ٫۵ سانتیمتر بالای آن را که محل اتصال الکترود به انبر جوشکاری می‌باشد. جنس گل روی الکترود باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

طبق طبقه‌بندی است.انداردهای مدیریت کیفیت (ایزو )جوشکاری جزء فرایندهای ویژه طبقه‌بندی شده‌است که این نشان‌دهندهٔ این است. که برای کنترل کیفیت و تضمین کیفیت این فرایند ویژه می‌باید پیش‌بینی‌های خاصی انجام داد. به این منظور پیش از عملیات جوشکاری تمام پارامترها دخیل در فرایند شامل مواد اولیه (آلیاژها)، دستگاه و تنظیمات آن، مواد مصرفی و جوشکار بر طبق است.اندارد (ایزو ۸) مورد ارزیابی و بررسی و تأیید قرار می‌گیرند



( implementation consultation ) `s other