Cardboard and cardboard In Ayene varzan Industrial City ( Sale )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




وبسایت آموزشی camelCase، یک وبسایت آموزش برنامه نویسی به زبان فارسی می باشد که به انتشار مقاله ی آموزشی، کتاب مرجع، آموزش ویدیویی، دوره های حضوری و وبینار آنلاین، سورس کد و حل تمرین می‌پردازد. سالهای سال است. که نویسندگان این مجموعه با ارائه ی اندوخته ها و تجربیات خود در حوزه های برنامه نویسی، طراحی وب و هوش مصنوعی که دانش آموخته و فعال این حوزه هستند در کنار شما می‌باشند.

هدست CARDBOARD شرکت VRSPACE محصولی ساده ولی جالب برای کاربرانی است. که می‌خواهند تجربه‌ی VR را داشته باشند ولی نمی‌خواهند هزینه‌ی زیادی برای تهیه‌ی یک هدست VR حرفه‌ای کنند. این محصول از مقوای مستحکم تشکیل شده است.. قیمت مناسب و کیفیت ساخت و است.فاده‌ی آسان از ویژگی‌های این هدست است..

برخلاف هدست واقعیت مجازی Google Card Board که پس از خریداری آن یک مقوا، دو عدسی و یک آهن‌ربا به کاربر ارائه می‌شد تا خود اقدام به اسمبل هدست کند، CARDBOARD شرکت VRSPACE به صورت اسمبل شده و کامل به کاربر ارائه می‌شود. هدست از یک مقوای با کیفیت و مستحکم و دو عدسی شیشه‌ای تشکیل شده است.. قسمت بالایی CARDBOARD یک چسب پارچه‌ای برای ثابت ماندن تلفن‌همراه هنگام قرارگیری در هدست وجود دارد. شرکت VRSPACE یک بند کشی برای ثابت ماندن هدست روی چشم تعبیه کرده است. که می‌تواند بسیار کاربردی باشد.



( Sale ) `s other In Ayene varzan Industrial City