Cardboard and cardboard In Parand ( Sale )

Cardboard and cardboard-1
Cardboard and cardboard-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ساختن آن ها بسیار ساده می باشد و فقط کافیست تجهیزات و ابزار های لازم برای آن را تهیه نمایید افراد می توانند یک مقوا در ابعاد * اینچ به ضخامت میلی متر انتخاب و تهیه کنند و یک الگو متناسب برای آن کشیده و برش بزنند سپس لنز های خود را چسبانده و تلفن همراه را برای پخش محتوای مورد نظر قرار دهید  و نرم افزار cardboard را به منظور تصاویر و فیلم های مناسب برای  دیدن و است.فاده نصب کنید زیرا تصاویر و فیلم های با کیفیت بصورت رایگان قرار داده شده است. با همین راهکار های ساده می توانید یک کاردبورد خانگی داشته و از دنیای واقعیت مجازی لذت ببرید.

وبسایت آموزشی camelCase، یک وبسایت آموزش برنامه نویسی به زبان فارسی می باشد که به انتشار مقاله ی آموزشی، کتاب مرجع، آموزش ویدیویی، دوره های حضوری و وبینار آنلاین، سورس کد و حل تمرین می‌پردازد. سالهای سال است. که نویسندگان این مجموعه با ارائه ی اندوخته ها و تجربیات خود در حوزه های برنامه نویسی، طراحی وب و هوش مصنوعی که دانش آموخته و فعال این حوزه هستند در کنار شما می‌باشند.

کاردبورد یک تکه مقوا به همراه دو عدد لنز می باشد و از طریق تلفن همراه و یا نرم افزار مناسب افراد را به دنیای واقعیت مجازی آشنا کند تصاویر و فیلم های سه بعدی که افراد می توانند حضور غیر واقعی را درک و تصور نمایند امروزه تنوع زیادی پیدا کرده است. و شرکت های مختلف به منظور های گوناگون آن ها را تولید و در دسترس افراد قرار داده اند تنها بدی و مشکل این دستگاه ها هزینه ی آن ها می باشد زیرا برای تهیه آن باید هزینه ی بالایی را پرداخت نمایید.



( Sale ) `s other In Parand