flexo cartons In East of Tehran ( Sale, implementation consultation, product )

flexo cartons-1
flexo cartons-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




چاپ فلکسو : فرآیند چاپ فلکسو توسط یک دستگاه چاپ چند رنگ بر روی کارتن یا جعبه انجام می شود که برای ورقه های کارتن و جعبه مسطح است.فاده می شود. چاپ فلکسو به صورت چند مرحله ای اجرا می شود که بستگی به رنگ بندی کارتن و جعبه دارد معمولا به صورت تک رنگ تا پنج رنگ می باشد. قابل ذکر است. که در ایران دستگاه رنگ و رنگ بیشتر است.فاده می شود. کلیشه های ژلاتینی با توجه به رنگ های مورد است.فاده در جعبه یا کارتن در دستگاه چاپ فلکسو قرار می گیرند. و چاپ فلکسو روی کارتن و جعبه انجام می شود .

شرکت صنایع بسته بندی برزین کارتن پارس ، از شما دوستان دعوت به عمل می آورد تا در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته، از غرفه این مجموعه واقع در *محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران - سالن ۵ - غرفه * بازدید به عمل آورید.

چاپ فلکسوگرافی تصاویری با کیفیت بالا با خطوط واضح و رنگ های زنده تولید می کند. همچنین ثبت دقیقی را ارائه می دهد که تضمین می کند چاپ به درستی روی جعبه تراز شده است.. چاپ فلکسوگرافی یک گزینه مقرون به صرفه برای چاپ مقادیر زیادی جعبه است.. این به این دلیل است. که از صفحاتی است.فاده می کند که می توانند مجدداً است.فاده شوند و فرآیند چاپ نسبتاً سریع است..



( Sale, implementation consultation, product ) `s other In East of Tehran