flexo cartons In Sahand Industrial City ( Sale, implementation consultation, product )

flexo cartons-1
flexo cartons-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




ورود بسترها به داخل خانه در رول های بلند همراه با چاپ با آستین تصویر پیوسته، است.پ دقیق را تضمین می کند. چاپ کارتن فلکسو تضمین می‌کند که این هنر در پانل‌ها متمرکز می‌شود، زیرا زیرلایه در ورق‌های کامل چاپ می‌شود، قبل از برش و تا زدن.

در همین راستا با هدف ارتقاء کیفیت با نصب خط تولید ورق کارتن با عرض متر با توان تولید انواع کنگره های فلوتینگ B, C, E قادر به تولید انواع کارتن سه لایه و پنج لایه با هر نوع کنگره ای می باشد. همچنین با نصب ماشین آلات جدید تمام اتوماتیک چاپ فلکسو High-Graphic هفت() رنگ و دایکات اتوماتیک Bobst و لب چسب با امکانات منگنه و لاک باتم (Lock Bottom) به طور همزمان توانسته است. در کنار محصولات کارخانجات داخلی، بخش عمده ای از تولیدات خود را صادر نماید.

این شرکت در طی سال های اخیر همواره سعی در بهبود کیفیت کالای تولیدی خود داشته و کسب رضایت مشتریان جزء اولویت مدیران این شرکت بوده است.. هدف شرکت تولید انواع کارتن های مورد است.فاده در کلیه صنایع با بهترین مواد اولیه و کیفیت مطلوب میباشد بطوری که خریداران نسبت به تأمین به موقع و با کیفیت محصولات در کمترین زمان ممکن، هیچ گونه مشکلات و نا همواری نداشته باشند.



( Sale, implementation consultation, product ) `s other In Sahand Industrial City