Paper In East of Tehran ( Sale )

Paper-1
Paper-2

Presentation of businesses
You can introduce your business services or products in this section.
For this purpose, be in touch with us.




كاغذ مهمترین ماده اوليه جهت توليد محصولات چاپ و نشر است. و در كشور ما نیز کالایی پرمصرف می‌باشد. در زمينه توليد این ماده كارخانه های اندكی مشغول كار هستند كه درصد كمی از نيازهای داخلی را تامين ميكنند و مابقی از سایر كشورها وارد ميشود. عمده‌ترین ماده تشكيل دهنده كاغذ اليافی است. كه از چوب درختان بدست می آید. شرایط آب و هوایی خشک و نيمه خشک و نبود منابع جنگلی غنی مهمترین عامل توليد نشدن كاغذ در ایران و بسياری دیگر از كشورها است..

تقدم شركة ™PaperOne المتميزة والرئيسية لدى مجموعة APRIL، أوراقًا فائقة الجودة ذات ميزات متعددة تتميز بدرجة عتامة عالية مزدوجة وقابلة للطباعة على كلا الجانبين، بالإضافة إلى مجموعة متنوعة أخرى من العلامات التجارية للورق مختلف الأحجام، تلبي كافة متطلبات الطباعة.

از مهم ترین ویژگی های کاغد سنگی، چاپ پذیری عالی آن است.. این ویژگی باعث شده است. که کاغذ سنگی نیازی به خدمات تکمیلی چاپ نداشته باشد از همین رو کاغذ سنگی در صنعت چاپ به یک محصول مناسب برای انجام کارهای چاپی و بسته بندی تبدیل شده است.. بافت یکنواخت و همگن و عدم وجود الیاف سلولزی در کاغذ سنگی نیازی به خدمات تکمیلی چاپ ندارد، چاپ کاغد سنگی موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های جاری چاپ می شود.



( Sale ) `s other In East of Tehran