مشاوره و اجرا آبنما در شهر ری

Fountain-1
Fountain-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

کوچه حنظله، دینار، شهید محمدرضا عربخواری. امام خمینی. باصری. جاده ورامین. ساسان، الموالی، صوفی، در بازار روده (حسن صباح در آنجا خانه داشت)، خیابان سرکه در قرن دوّم و سوّم هجری شهرت و عظمتی داشت، خیابان ساربان (یا ساربانان) و علاوه بر اینها خود بازارها در حکم شوارع بودند.

شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:


آب همیشه و همیشه سمبل و نماد آرامش بوده است. و روحیه آدمی همیشه رابطه خوبی با آب _ موسیقی و نورپردازی داشته است. و مسلما هر کسی میتواند عاشق این ترکیب زیبا و با شکوه باشد . و اکنون بشر با کمک تکنولوژی روز توانسته است. با هماهنگی حرکات موزون آب -نورپردازی و موزیک های زیبا جلوه بسیار جذابی به وجود آورد.

این محصول  طراحی شده توسط مهندسین مجموعه بزرگ آراکس، با ایجاد جلوه ای زیبا و صدای روح بخش آب همراه با نورپردازی متناسب ، امروزه میتواند در زندگی روز مره افراد به خوبی قابل است.فاده قرار گیرد و اذهان را از افکار منفی دور سازد و تا ساعاتی آرامش را میسر سازد.

آبنماها با ظاهر طبیعی را گاه می توانید به صورت عنصری آماده و مجزا خریداری و به خانه بیاورید و گاه نیز باید برای ساخت آنها اهالی فن و متخصصان ساخت آبنما را به خانه بیاورید. نمونه های الهام گرفته از این نوع آبنماها در شکلی مدرن نیز تولید می شوند که شما به راحتی می توانید آنها را خریداری کنید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر