فروش آبگرمکن برقی در بومهن

electrical water heater-1
electrical water heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

از دیگر جاذبه‌های شهر بومهن، امامزاده قاسم در روستای گلخندان است.. این امامزاده که احتمالا متعلق به دوره صفویه است. در نقطه‌ای مرتفع و با چشم انداز زیبایی به روستا قرار گرفته است.. سنگ قبرهای اطراف این امامزاده مربوط به دوره قاجار بوده و دارای نقش ها و نشانه هایی مانند تسبیح، قیچی، شانه و نقش‌های دیگری است.. روستای گلخندان در کیلومتری جنوب بومهن قرار گرفته و باغ‌های گیلاس، آلبالو، زردآلو، سیب و گردو فراوانی دارد.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


آبگرمکن صنعتی برقی یکی از پر کاربرد ترین محصولات گرمایشی و انتقال حرارت در صنعت است.. از این محصول برای تامین آبگرم مصرفی برای کاربری های مختلف است.فاده می شود. این محصول یک محصول است.اندارد و مطمين می باشد که از یک مخزن آب که شامل عدسی ، بدنه و پایه های می باشد و المنت های حرارتی و در صورت نیاز جعبه برق تشکیل شده است..

یکی از موارد است.فاده آبگرمکن صنعتی برقی در کشتیرانی ها است.. آبگرمکن صنعتی به خصوص آبگرمکن های صنعتی برقی به دلیل تامین آبگرم مصرفی به صورت مستقیم و بدون نیاز به موتورخانه گرمایشی در کشتیرانی ها است.فاده ویژه ای دارند. آبگرمکن صنعتی برقی در هر ساعت با توجه به میزان نیاز شما آبگرم مصرفی را تامین می کند.

جهت جلوگیری از هدر رفتن دمای آبگرم داخل مخزن و ماندگاری گرما مخزن مورد نظر عایق کاری میشود. معمولا از عایق های الاستومری برای عایق و پوشش دهی مخزن است.فاده میشود. پس از عایق کاری با متریال مناسب مخزن مورد نظر با است.فاده از ورق است.یل کاور خواهد شد.



( فروش ) های دیگر