فروش آبگرمکن برقی در شرق تهران

electrical water heater-1
electrical water heater-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، از مزایای بسیار زیادی برخوردارند که از جمله این مزایا می توان به دسترسی آسان به مترو و خطوط بی آر تی، وجود خطوط اتوبوسی بسیار زیاد و همچنین تاکسی های متعدد در تمامی محله های منطقه تهران. 

محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 


برای مورد تعیین شده، ابتدا باید مقدا گرمای مورد نیاز برای گرم کردن آب را تعیین کنیم. طبق فرض آب قرار است. از دمای درجه به درجه برسد. پس مقدار اختلاف دما برابر با درجه سانتیگراد است.. دوما مقدار کل آب درجه است.. پس مقدار کل آب برابر با کیلوگرم است.. همچنین فرض کنیم که این آب قرار است. در مدت زمان ساعت گرم شود. پس داریم:

برای تولید مخزن اصلی آبگرمکن شرکت تجهیزان صنعت به است.اندارد ASME Sec viii مراجعه می نماید. تمامی طراحی این مخزن بر اساس است.اندارد  می باشد. است.فاده از ورق گالوانیزه برای تولید مخزن طبق است.اندارد نیست اما در بازار و صنعت به دلیل عمر بالای آن کاربرد زیادی دارد. در تولید مخزن این محصول از ورق گالوانیزه است.فاده می شود و پس از تولید رنگ آمیزی صورت می گیرد. اما در صورت نیاز مشتری از ورق های فولادی و است.یل در کلاس های مختلف نیز است.فاده می شود. در هنگام است.فاده از ورق سیاه فولادی ST- بدنه مخزن را از داخل و بیرون اپوکسی می کنند تا عمر مخزن افزایش یابد. در سیستم هایی که خورندگی بالاست از ورق های است.یل و در صورت نیاز ضروری از است.یل نیز است.فاده می شود.

آبگرمکن صنعتی برقی ، از جمله تجهیزاتی است. که برای تامین آب گرم یک واحد مسکونی ، اداری یا تجاری  مورد است.فاده قرار می‌گیرد. دربسیاری از موارد، امکان ساخت موتورخانه در محل برای تامین آب گرم مصرفی وجود ندارد. لذا از یک مخزن که با چند المنت حرارتی تجهیز شده است. است.فاده می‌کنند. این نوع مخازن معمولا به صورت است.وانه‌ای تحت فشار از ظرفیت تا لیتری ساخته می‌شود. سیستم کنترل آنها بر اساس فیدبک دما بوده تا بتواند آب مورد نیاز برای شرب ، شستشو و یا دوش و حمام ها را تامین کند.



( فروش ) های دیگر