خدمات و سرویس آبگرمکن دیواری در بومهن

Wall water heater-1
Wall water heater-2
02165579684 02176241277
09122933932 09124269463 09196263647



طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.


این نوع آبگرمکن‌های مختلف معمولا برای مصارف بهداشتی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. بسیار پیش می‌آید که برای یک نوع کاربرد برای سیستم غذایی یا شیمیایی به آب نیاز است. و آب نباید با متریال دیگر واکنش نشان دهد. در این موارد، از است.یل و یا است.یل است.فاده می‌شود.

مخزن آبگرمکن صنعتی به دو شکل ساخته می شود. دو مدل ایستاده و خوابیده را می توانید در بازار پیدا کنید. در سایت بامین تهویه این دو مدل را با حجم ها و ضخامت های متفاوت می توانید مشاهده و خریداری نمایید. البته این نکته را باید بیان کنیم که آبگرمکن های خوابیده حرارت را بهتر انتقال می دهند و گزینه مناسب تری خواهند بود. نکته مثبت این است. که شعله در بستر راحت تری قرار می گیرد و توزیع حرارت خیلی راحت تر صورت می گیرد. این دستگاه ها شیر اطمینان دارند و در واقع وجود آن ها الزامی می باشد.

آبگرمکن صنعتی مشعل دار ، معمولا می‌تواند به صورت گازوئیلی یا گازی برای محل‌های مختلف مورد است.فاده قرار بگیرد. توجه داشته باشید، در صورتی که در یک محل ، از وجود گازوئیل یا گاز بهره‌مند نیستید و توانایی تامین برق را دارید، می‌توانید از آبگرمکن صنعتی برقی است.فاده کنید. برای اطلاع از مشخصات فنی آبگرمکن صنعتی برقی ،



( خدمات و سرویس ) های دیگر