فروش آبگرمکن دیواری در شرق تهران

Wall water heater-1
Wall water heater-2
02165579684 02176241277
09122933932 09124269463 09196263647



میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.

محله های شرق تهران که تراکم بسیار زیادی در این بخش دارد، منطقه را نیز تشکیل داده است.. این منطقه از جمله مناطق مشهور پایتخت بوده که با وجود محله های شرق تهران در تراکم بالا، بسیاری از جاذبه های گردشگری، تفریحی، و همچنین فرهنگی و مذهبی را درون خود قرار داده است.. منطقه از جمله مناطق مرزی شهر تهران می باشد که از شمال با خیابان پیروزی، از جنوب با خیابان خاوران، از شرق با بزرگراه بسیج و همچنین از غرب با خیابان شهریور همسایگی دارد. جالب است. بدانید که منطقه شهر تهران دارای محله می باشد که هر کدام از آن ها به تنهایی دارای جاذبه های گردشگری متنوع و متفاوتی می باشد. برای آشنایی بیشتر با محله های شرق تهران موجود در منطقه و همچنین بخش های مختلف آن، ادامه مطلب را مطالعه کنید.


آبگرمکن صنعتی مشعل دار ، از جمله پرکاربردترین تجهیزات انتقال حرارت برای تامین آب گرم مصرفی برای یک واحد مسکونی، صنعتی و یا اداری است.. این نوع آبگرمکن، از نوع آبگرمکن مستقیم است.. چرا که مستقیما توسط شعله حاصل از احتراق مشعل گرم می‌شود. بسیار پیش آمده است. که برای تامین آبگرم مصرفی یه ساختمان ، اقدام به نصب موتورخانه می‌کنند. در صورتی که نیاز فقط تامین آبگرم مصرفی باشد، است.فاده از آبگرم مصرفی بسیار به صرفه تر است. و هزینه های اجرا و بهره برداری از آب گرم مصرفی را تا میزان بسیار زیادی کاهش می‌دهد.

کلیه آبگرمکن‌های صنعتی شرکت دماتجهیز نیاز به مشعل فن دار از نوع گازی یا گازوئیلی و یا دوگانه سوز با ظرفیت مناسب و در برندهای مختلف و بنا به درخواست مشتری می‌باشند. ولی معمولا مشعل‌های مورد است.فاده در آبگرمکن صنعتی ایستاده لیتری دماتجهیز و سایر ظرفیت های آبگرمکن های صنعتی دماتجهیز از نوع مشعل ایران رادیاتور و یا مشعل گرم ایران بوده که بنا به نظر مشتریان قابل تغییر است.. لوازم نصب مشعل از جمله شلنگ، فیلتر گاز، نازل، صافی گازوئیل و ... نیاز است. که همراه با مشعل خریداری گردد.

این نوع آبگرمکن‌های مختلف معمولا برای مصارف بهداشتی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. بسیار پیش می‌آید که برای یک نوع کاربرد برای سیستم غذایی یا شیمیایی به آب نیاز است. و آب نباید با متریال دیگر واکنش نشان دهد. در این موارد، از است.یل و یا است.یل است.فاده می‌شود.



( فروش ) های دیگر